İhbar yönetimi ve şikayet prosedürü ile ilgili bilgiler
Miele, herkesin tavsiye sunabileceği ve şikayetini dile getirebileceği şeffaf bir kültürü ve iş birliğini teşvik etmektedir. Şirket içi kanallara ek olarak, uzun yıllardır çalışanların ve iş ortaklarının gizli ve anonim olarak başvurabilecekleri harici bir ombudsman atadık.
Ombudsman, yasaların veya şirket içi kuralların olası ihlallerine ilişkin raporları alır (ihbar yönetimi). Ayrıca Almanya'daki tedarik zinciri durum tespiti yasası [prosedür kuralları] uyarınca şikayet prosedüründen de sorumludur. Şikayet prosedürü, bireylerin insan hakları ve çevresel riskler ile insan hakları veya çevresel yükümlülük ihlallerini bildirmelerine olanak sağlar.
Ombudsman ile aşağıdaki kanallardan iletişime geçilebilir:
İyi niyetle ihbarda bulunan herkes korunur. Tüm ihbarlar azami özen gösterilerek ve ilgili tüm tarafların haklarına saygı duyularak soruşturulmaktadır.