Sizin için destekKahve Makineleri

F10 hatası

Kahve makinesinin ekranında F10 hatası görüntüleniyor.

Su alınmıyor.

Su tankını çıkarınız.

Su tankına taze içme suyu doldurunuz.

Su tankını geri takınız.

152922013 seri numarasından itibaren olan cihazlarda:

  • Su giriş valfindeki süzgeci kontrol ediniz. Su giriş valfindeki süzgeç, su tankı için olan boşlukta yer almaktadır.

  • Kirliyse süzgeci temizleyiniz. Lezzetin olumsuz etkilenmesini önlemek için süzgeci temizlik maddesi kullanmaksızın sadece suyla temizleyiniz.

  • Cihazda kireç çözme işlemi uygulayınız.

Hata devam ediyorsa, lütfen bize başvurunuz veya doğrudan çevrimiçi olarak bir onarım randevusu alınız.

Kahve makinenizin kirecinin tamamen ve makineye zarar vermeyecek bir şekilde çözülmesi için cihaza uygun Miele kireç çözücü tabletler kullanmanızı tavsiye ederiz, bkz. Resim. Uzun yıllar güvenilirlik için mükemmel bakım.

Manual Arayıcı

Manual Arayıcı

Bunun için iki satırdan fazla olabilecek bir açıklama metni gerekecektir.
Kılavuzunuzu bulun
Servis talebi oluşturun.

Servis talebi oluşturun.

Bunun için iki satırdan fazla olabilecek bir açıklama metni gerekecektir.
Bir ziyaret planlayın
7/24 Destek

7/24 Destek

Bunun için iki satırdan fazla olabilecek bir açıklama metni gerekecektir.
Bize ulaşın