Bir bağlantı sorunu mevcuttur.
İnternet bağlantısını kontrol ediniz.
Miele uygulaması:
Bağlantıyı kontrol ediniz ve örneğin Miele uygulamasında cihaz durumunu takip ederek yeniden kurunuz.
Bağlantı durumunu görüntülemek için aşağıdaki adımları izleyiniz:
Miele uygulamasını açınız.
“Cihazlar” bölümünden istediğiniz cihazı seçiniz.
Bağlantı yoksa bu durum burada görüntülenir.
Wi-Fi bağlantı gücü:
Örneğin Miele uygulamasındaki FoodView'i kullanarak Wi-Fi bağlantı gücünün yeterli olduğundan emin olunuz.
Yeni bir yemek algılama programı başlatmak için fırın kapağını açınız ve kapatınız.
Algılama hala mümkün değilse, fırınınız için yazılım güncellemelerinin veya modül güncellemelerinin mevcut olup olmadığını kontrol ediniz:
Bunun için “Ayarlar” menüsüne gidiniz.
Mevcut güncellemeleri yükleyiniz.
Modül güncellemelerinin mevcut olup olmadığını görmek için Miele uygulamasını kontrol ediniz.
Mevcut modül güncellemelerini yükleyiniz.
ELP ID için 05165 V5432 değerine eşit veya daha büyük bir değerin ve XKM ID için 36097 değerine eşit veya daha büyük bir değerin görüntülenip görüntülenmediğini kontrol ediniz. Smart Food ID bu sürümlerden itibaren desteklenmektedir.